Levering
De levering zal in principe plaatsvinden binnen de aangegeven termijn, te zien op de pagina van het product. Wij werken uitsluitend samen met gerenommeerde transportbedrijven als PostNL, DPD, DHL en UPS en verstrekken indien mogelijk een track&trace code per email om je bestelling gemakkelijk te kunnen volgen.
Verzendkosten
De bezorging van je bestelling is gratis voor Nederlandse en Belgische afleveradressen boven een bestelbedrag van €150. Voor een orderwaarde onder €150 worden €6,50 verzendkosten berekend
Afleveradres
Bij het plaatsen van een bestelling heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Je kunt je bestelling laten bezorgen op je werk, of bij vrienden/familie.
Niet thuis
Als je niet thuis bent zal de bezorger de bestelling doorgaans bij de buren aanbieden of de volgende dag terugkomen. Het is ook mogelijk dat de bezorger een briefje achterlaat met het verzoek om een afspraak te maken of met de mededeling dat het pakket bij een afhaalpunt is bezorgd.
Retourneren
Hoe kan ik een product retourneren?
IZI BodyCooling.com B.V.
Postbus 15
6573 ZG Beek-Ubbergen
Nederland
Mag ik mijn producten retourneren?
Toch niet blij met je aankoop? Vanaf de dag na ontvangst heb je als consument 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Het product dient in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) te zijn en mag niet gebruikt/geactiveerd zijn. Dus bekijk en pas het product gerust zoals je in de winkel zou doen. De retourkosten zijn voor jezelf.
Let op: nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken, is retourneren niet meer mogelijk.
Hoe werkt terugbetaling?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug via dezelfde manier als waarmee je hebt betaald. Wij wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen en hebben gecontroleerd. Wij betalen altijd (zover mogelijk) terug op dezelfde manier waarmee de betaling is uitgevoerd.
Waardevermindering
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de maat vast te stellen.
Ik wil mijn product omruilen
Geef bij de retourzending aan voor welke andere maat of welk ander product je het wilt omruilen. Nadat wij je pakket hebben ontvangen, versturen wij het nieuwe product meestal nog dezelfde dag.
Het kan gebeuren dat een product niet meer op voorraad is of uit het assortiment is, in dit geval nemen wij contact met je op voor een alternatief. Wil je het nieuwe product op een ander adres of een andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ga je het product omruilen voor een goedkopere optie? Het restbedrag ontvang je binnen 14 dagen na ontvangst op je rekening.
Kies je voor een upgrade en is het nieuwe product duurder? Je ontvangt dan van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van de betaling sturen wij het product direct toe.
Uitzondering: producten die op maat gemaakt zijn en/of voorzien zijn van bedrukking, kunnen niet worden geretourneerd, evenals B2B-bestellingen.